Дуже часто до нас дзвонять із таким запитанням:
Перестав запускатись на комп'ютері MEdoc або після оновлення ніхто не може запустити на сервері МЕдок.
У 99% випадків проблема полягає в тому, що перестала відповідати або зависла служба ZvitGRP.
Вирішується це дуже просто.
Нам треба запустити Диспетчер завдань. Натискаємо одночасно клавіші Ctrl+Alt+Del.
Якщо не вдалося запустити, то :
натисніть клавішу з логотипом Windows (прапорець Microsoft) + R; – у текстове поле (праворуч від слова «Відкрити») вводимо команду taskmgr і тиснемо на «OK»:
У нас з Вами з'явиться таке вікно, але список запущених програм буде іншим.
Знаходимо наш ZvitGrp (він може бути з цифрою, якщо Ви кілька разів встановлювали мед).
При наведеному курсорі на ZvitGrp натискаємо праву кнопку миші і бачимо варіанти, які ми можемо вибрати. Вибираємо Запустити або Перезапустити, залежно від Вашого варіанта.
Також служба ZvitGrp може зависнути або бути вимкненою у Службах Windows. Для цього в Диспетчері завдань вибираємо «служби» та переходимо до цього розділу. На екрані буде ось таке вікно:
Знаходимо нашу службу, вона позначена FireBird server ZvitGrp якщо це мережна версія та сама служба ZvitGRP. Виділивши необхідну нам рядок, ми зліва бачимо варіанти, які ми можемо виконати. Вибираємо варіант Перезапустити або Запустити.
Чекаємо 5 секунд і Медок повинен запускатися.
PS Пишіть Ваші варіанти рішення та відгуки. Дякую.